• advertisement
      • Комбат трейнинг

        Комбат трейнинг е система от различни физически упражнения, целящи натоварване на всички мускулни групи, като затова се използват различни уреди, тежести, а и собственото ни тегло. Тази система включва елементи от бойните изкуства – бокс, кикбокс, муай-тай. Комбат трейнинг е система от различни физически упражнения, целящи натоварване на всички мускулни групи, като затова се използват различни уреди, тежести, а и собственото ни тегло. Тази система включва елементи от бойните изкуства – бокс, кикбокс, муай-тай. Тренировката се състои в три части. Първата част е подготвителна или т.нар загрявка. Изполват се различни основни бегови упражнения, загряване на всички стави, подскоци, клекове, стречинг. Следва основната част или същинската тренировка. Според целта на тренировката се следва различен план всеки път. Основно се работи с елементите от бойните изкуства - бокс и кикбокс. Участниците се учат на различни видове удари с ръце и крака, техника на ударите, видове защити. Трениращите могат да прилагат тези удари по бойни чували или да играят тренировъчни спарниги помежду си. Прилагат се и други упражнения допълнително, като бой със сянка със и без гири, скачане на въже, въртене на обръчи, упражнения за координация с тенис топки, специфични упражнения за равновесие.

        Последната, трета част е заключителната. Тогава се правят общи физически упражнения, като коремни преси, лицеви опори, гръбни преси и др. Наблягаме също и на различни разтягания и йога асани, за релаксация и разпускане на мускулите. Понякога правим дихателни упражнения и медитации накрая. Когато имат нужда от облекчение им правя малко масаж на трениращите след края на тренировката – пасвен стречинг и омачквкане на мускулите с цел релаксация.

        Тренировките са много ефективни и са подходящи, както за жени, така и за мъже, и за деца над 10г. възраст. Много полезно е за жените да се научат да се защитават и да противодействат, както и да имат по-високо самочувствие. В зависимост от целта на тренировката се прави различен тип натоварване. Може да бъде силова издръжливост – за повече време се работи умерено, взривна сила – за по-малко време се работи на макс, интервална тренировка – редуване на темото – бавно и бързо; кондиционни тренировки, където се прилагат много плиометрични упражнения (използва се предодоляване на собственото тегло); измотерични и лечебни упражнения против болки в гърба и кръста.

        Продължителността на едно занимание е 60 мин. Елате да се забавлявате с нас и да се избавите от излишното тегло, направете мускули и релеф, изглеждайте и се чувствайте добре!

        В момента се провеждат само индивидуални тренировки или максимум двама човека. При запитване е възможно и събиране на група.

        Цена: 20лв.

    • Комбат трейнинг

      Комбат трейнинг е система от различни физически упражнения, целящи натоварване на всички мускулни групи, като затова се използват различни уреди, тежести, а и собственото ни тегло. Тази система включва елементи от бойните изкуства – бокс, кикбокс, муай-тай. Тренировката се състои в три части. Първата част е подготвителна или т.нар загрявка. Изполват се различни основни бегови упражнения, загряване на всички стави, подскоци, клекове, стречинг. Следва основната част или същинската тренировка. Според целта на тренировката се следва различен план всеки път. Основно се работи с елементите от бойните изкуства - бокс и кикбокс. Участниците се учат на различни видове удари с ръце и крака, техника на ударите, видове защити. Трениращите могат да прилагат тези удари по бойни чували или да играят тренировъчни спарниги помежду си. Прилагат се и други упражнения допълнително, като бой със сянка със и без гири, скачане на въже, въртене на обръчи, упражнения за координация с тенис топки, специфични упражнения за равновесие.

      Последната, трета част е заключителната. Тогава се правят общи физически упражнения, като коремни преси, лицеви опори, гръбни преси и др. Наблягаме също и на различни разтягания и йога асани, за релаксация и разпускане на мускулите. Понякога правим дихателни упражнения и медитации накрая. Когато имат нужда от облекчение им правя малко масаж на трениращите след края на тренировката – пасвен стречинг и омачквкане на мускулите с цел релаксация.

      Тренировките са много ефективни и са подходящи, както за жени, така и за мъже, и за деца над 10г. възраст. Много полезно е за жените да се научат да се защитават и да противодействат, както и да имат по-високо самочувствие. В зависимост от целта на тренировката се прави различен тип натоварване. Може да бъде силова издръжливост – за повече време се работи умерено, взривна сила – за по-малко време се работи на макс, интервална тренировка – редуване на темото – бавно и бързо; кондиционни тренировки, където се прилагат много плиометрични упражнения (използва се предодоляване на собственото тегло); измотерични и лечебни упражнения против болки в гърба и кръста.

      Продължителността на едно занимание е 60 мин. Елате да се забавлявате с нас и да се избавите от излишното тегло, направете мускули и релеф, изглеждайте и се чувствайте добре!

      В момента се провеждат само индивидуални тренировки или максимум двама човека. При запитване е възможно и събиране на група.

      Цена: 20лв.

  • Свържете се с мен на телефон0897971030

  • Copyright © 2016 Bodybalance